آرشیو اسفند ماه 1398

دكتر اينستاگرام

خريد پيج اينستاگرام

۷۳ بازديد

به همين دليل فروش در اينستاگرام براي تجارت شما بسيار مهم استيك چيز مسلم است: تصاوير بهتر از كلمات مي فروشند ، زيرا آنها گروه هدف را در سطح تحريك مي كنند و تبليغات را با "" اثبات مي كنند ، كه به نوبه خود باعث ايجاد نوعي اعتماد به نفس مي شود كه متن خالص هرگز بدست نمي آيد. اين دقيقاً همان جايي است كه موفقيت اينستاگرام به عنوان يك كانال بازاريابي مبتني است. در راستاي اين فرض كه "تصاوير بيش از 1000 كلمه را مي گويند" ، هر دو شركت بزرگ و كوچك در حال حاضر از اينستاگرام به عنوان يك نمونه كار بصري استفاده مي كنند تا محصولات يا خدمات خود را در نور مناسب قرار داده و در نتيجه بهينه سازي فروش خود را انجام دهند.
با بيش از 1 ميليارد كاربر ، اينستاگرام نيز براي اين امر ايده آل است ، زيرا مي توان از گروه هدف به روشي بسيار منحصر به فرد و خاص استفاده كرد. حدود 80 درصد از كاربران اينستاگرام حداقل يك شركت را دنبال مي كنند و 30 درصد از كاربران محصولي را كه در اينستاگرام ديدند خريداري كرده اند. پس چرا نبايد از اين پتانسيل براي تجارت خود استفاده كنيد؟
- همه ما قبول داريم كه اينستاگرام كانال فوق العاده اي براي شركت ها و افراد شاغل براي به دست آوردن مشتري و توليد فروش است. اما چيزي كه ما قطعاً مي خواهيم در مورد شما صحبت كنيم: DO و DONT هنگام فروش از طريق اينستاگرامكارهاي: حتماً هنگام فروش در اينستاگرام بايد اين 3 كار را انجام دهيديك سلب مسئوليت كوچك در ابتدا: جنبه هاي زير فقط در صورتي صحيح است كه محصول شما صحيح باشد و شما ارزش افزوده واقعي را به گروه هدف خود تحويل دهيد. اگر دامنه كيفيت شما از دست رفته يا گروه هدف شما واقعاً علاقه اي نداشته باشد ، در اينستاگرام هيچ چيزي تغيير نخواهد كرد. اينستاگرام هميشه فقط آينه اي از واقعيت آفلاين است.نگران نباشيد: نبايد اين 3 كار را هنگام فروش در اينستاگرام انجام دهيدما مي خواهيم با شما صادق باشيم: فروش در اينستاگرام لزوماً آسان نيست - بسياري از شركت ها و افراد خود اشتغالي واقعاً با آن مي جنگند. منابع خطاي احتمالي متعددي وجود دارد ، اما اين به هيچ وجه نبايد مانع از سرانجام رسيدگي به موضوع شود. ما بدترين اشتباهات فروش را در اينستاگرام ذكر كرده ايم.